Subject: Re: [ennetusnoukogu] Ed: Radikaliseerumise ennetamise töörühma loomine ennetusnõukogu juurde
From: Kristiine Vahtramäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]" <[email-masked]>, "Triin Hermann" <[email-masked]>, "Karen-Pauliin Konks" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 14:06:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere, Eesti Lastevanemate Liit peab algatust vajalikuks.
Kristiine Vahtramäe

Tervitustega
Kristiine Vahtramäe

Tel: 56 906 778, 65 2 5430
skype: kristi.vahtramae
www.laps.ee <http://www.laps.ee/>

R, 4. juuli 2025, 11:23 Kätriin-Eliis Jaaniste 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
kirjutas:

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sotsiaalkindlustusamet  toetab radikaliseerumise ennetamiseks töörühma 
loomist ja on valmis sellesse koostöös oma pädevuse ja võimaluste piires 
panustama.

Head

Kätriin-Eliis Jaaniste
teenuseomanik (KLAT)

laste heaolu osakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

57481229

www.sotsiaalkindlustusamet.ee <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/>

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja 
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada. 
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.

From: SiM info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 26, 2025 2:02 PM
To: ennetusnoukogu - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Anu Leps - JUSTDIGI 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; triin.vilms 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Radikaliseerumise ennetamise töörühma loomine ennetusnõukogu juurde

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

SISEMINISTEERIUM

Teile on saadetud Siseministeeriumi dokumendihaldussüsteemi DELTA kaudu 
dokument "Radikaliseerumise ennetamise töörühma loomine ennetusnõukogu 
juurde", mis on registreeritud 26.06.2025 numbriga 9-1/44-1.

Kontaktinfo

E-N 8.00-16.45, R 8.00-15.30
aadress: 
<https://www.google.com/maps/search/Pikk+61,+15065+Tallinn+%0D%0Ae?entry=gmail&source=g> 
Pikk 61, 15065 Tallinn
e 
<https://www.google.com/maps/search/Pikk+61,+15065+Tallinn+%0D%0Ae?entry=gmail&source=g> 
 -post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 612 5024